11/6/13

Notre Voyage

Comença l'aventura, el nostre camí es separa l'1 d'abril del 2012.

 Com deia el savi Miquel Marti Pol:

Tot està per fer i tot és possible.


Marxem en busca de noves oportunitats, agafo una excedència de la feina de Barcelona i després de fer una entrevista en francès fa uns dies, (qui m'ho havia de dir! Fins fa 4 dies el frances no em deia ni mu...) aixi que em poso les piles, en el fons són llengues llatines penso....

Finalment començo la feina a principis d'abril, i la mateixa empresa em facilita l'allotjament, ja que els primers 3 mesos sense les primeres nòmines ningú et lloga un pis!


El Dani torna cap a bcn a treballar. Ens separa la distància, una dificil etapa a superar.
Abans però, la fondue de despedida! mmmmmm

Pàgines anteriors: mira la pestanya aventura.

3 comentaris:

Marbel ha dit...

Que tinguis bon viatge i bona estada. Un Lo molt bonic i especial!! Sort.

Anna ha dit...

Moltes gràcies!!! El viatge més llarg de la meva vida,amb els seus pros i contres, però realment es fa estrany la primera vegada que compres un bitllet només d'anada....

Raquel ha dit...

Una composició molt maca i els complements molt ben triats. Quina història més bonica, ja en tinc ganes de veure la següent pàgina.

Petonets,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails