16/1/10

caixa mini-àlbum mandales

Si em coneixeu una mica, sabreu que sóc una amant dels mandales, que t'ajuden en moments d'estrès a tornar a la teva pau interior, i a fugir per uns moments dels maldecaps.
La teràpia és senzilla de fer, et deixes portar per la inspiració i pintes segons el que et va suggerint la consciència i el pensament.
Segons els colors que hagis escollit, t'indiquen quins és el teu estat d'ànim a més a més de relaxar-te.
Per tot això i molt més, aquest nadal he regalat 3 caixes amb un mini-àlbum de mandales a dins.
Són persones molt especials i espero que ho disfrutin.



6 comentaris:

Yolanda ha dit...

A mi també m´encanten els mandales, pintar-los és una expereiència genial!!! La idea é preciosas i àlbum....una meravella!!!
Felicitats
Petó

Jana Garcia ha dit...

doncs jo no havia sentit mai això de les mandales...m'ho hauràs d'explicar millor...o més ben dit com puc saber això de l'estat d'ànim!!!

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Una idea estupenda. M'agraden moltíssim els papers que has escollit.
Una abraçada. Sílvia

Irene ha dit...

Hola Anna! No coneixia això de les mandales però em pareix molt interessant.. No se si has fet ja aquells exàmens d'oposicions.. si es així espere que haja anat bé! Un beset!

maria ha dit...

Que mono!! amb el que m'agrada a mi pintar mandales i lo bé que va per tenir els nens tranquis a l'aula, jejeje

Per cert tens una sorpreseta al meu blog!

Petonets

Mariona ha dit...

Que monos!!!
A mi també m'encanta pintar mandales, però tinc poquet temps, jejejeje. Un petó!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails