17/3/10

Taller Karine Cazenave

Com tots sabeu, aquest diumenge vaig assistir al taller que va organitzar KDS amb la Karine va ser una experiència excepcional, impressionant i amb moltes bones sensacions. Va ser un espai únic per aprendre tècniques noves, embrutar-me les mans i conèixer molta gent que també disfruta amb tot aquest món de l'scrap. La Karine va estar estupenda, és una persona que transment molta senzillesa i alhora és molt propera (clar que per parlar amb ella o domines francès, que no és el cas o parles algo d'anglès...)
Un 10 per a tot l'equip de kits de somni que ens van donar la oportunitat de fer el taller, i que a més tot estava perfectament organitzat. (Gràcies Mireia, Meritxell, Àurea i Andrea)

I a més a més vaig ser l'afortunada de guanyar el premi que sortejaven aquell dia. Va ser un dia rodó!!!

Aquí us en deixo unes imatges iiiiii a veure si trobo les fotos adequades, i acabo l'àlbum.


Aquesta foto està agafada a traició!! jejee es nota que estic concentrada i no m'entero de res....I la foto que no podia faltar i que tothom s'ha volgut fer és amb la Karine!!!

Per veure més imatges de kds fes click aqui.

Fins aviaaat!!!

12 comentaris:

Jana Garcia ha dit...

Què guai va ser eh? i això que estavem en tallers diferents...i et toca el premi? què és???? sent menys que el dissabte segur que vau poder gaudir més de la karine..nosaltres n'erem 30!!! per cert...continuo tenint els caps de setmana una mica plens...tu la setmana del 30 treballes per la tarda? jo treballo però podria plegar a les 3....comença .mission impossible volum 3....quedar d'una vegada!

Alícia ha dit...

m'hagués encantat anar-hi!! quina enveja!! almenys tinc les fotos que vau fer! què guai!

Eva ha dit...

Madre que envidiaaa me estais dando

Anna ha dit...

va ser genial el taller, de fet, em va costar que se me n'anés la pintura de les mans....
Aix si, se m'havia oblidat, el regal és un kit amb:
-stamp pad foam
-embellishments de papallones
-petits blocks per escriure els journalings
-versacolor magenta
-embossing ink pad clear
-versafine green
-embossing powder apricot
crec que no m'he deixat res... Una passada!!!!!!!!!!!!!
jejeeejeeee

Alícia ha dit...

hola!! gràcies pel comentari! el poema l'he trobat a internet, però és anònim, m'ha agradat xq m'he sentit superidentificada! i la il.lustració l'he fet jo! i crec que sí, que els peixos... som bona gent! jiji

BertaiPolete ha dit...

tu què ??? vas al taller i te'n portes los accesorios... llatosa !!!
Ara falta el mini, eh ??
Un petó
Maica

monipenny ha dit...

Realment vas tenir sort tia!!!
Tot i estar de costat casi ni ens varem veure darrera dels segells!!!!!
Una Besada ANNA!!!

Sílvia Scrapbloc ha dit...

La veritat és que va ser fantàstic i, a més, ens vàrem conèixer! Encara que anàvem tant nfeinades que no vàrem xerrar gaire.
Felicitats per el premi!
Sílvia

Eva ha dit...

Que envidia... seguro que lo pasasteis genial!!! el mini es precioso. Besitos
Eva

Marta ha dit...

Cada vez que lo veo en un blog más me gusta.

Veo que os lo pasasteís genial.

otra vez sera. xnf

Jana Garcia ha dit...

Igualment! aprofita l'escapadeta aquesta qe fas!jo em quedo aquí però amb moltes calçotades per fer!!! quin mal de panxa... Passa-t'ho molt bé i a veure si a la tornada tenim més sort per fer una sessió scrapera! jajaja

Potxola ha dit...

que guay tu post wapaaaaaaa
lo pasamos bien eh??
besotesss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails