13/11/10

Inspiració KDS de Nadal

Aquest mes, KDS ha proposat als "Lunes de Inspiración" un repte de Nadal.
S'han d'utilitzar un combo de 4 colors i material comprat a la botiga. (també es pot combinar amb altres que no ho siguin). Mira aquí les bases i les puntuacions.



Jo m'he posat a fer un mini desplegable per un bebé que d'aquí poc naixerà, per tant, no tinc fotos!
La portada i contraportada són uns canvas 4" x 4" on he estampat uns mussolets amb tinta distress i desprès he fet emboss. La valla és un paper de Nadal que està troquelat. i la floreta és un trosset de tela cosit (mira aquí el tuto).

A l'interior he utilitzat 2 papers estampats infantils i 2 de bàsics amb algun chipoard.
La contraportada és un altre canvas amb un arbre de fusta que li he donat color amb tinta distress.


Encara tens temps per participar!!!!!!!! 

4 comentaris:

Tres somnis ha dit...

M'encanta, sobretot l'arbre!!! Jo també el tinc!!!
per cert, t'agraden molt els musols, eh!!. Es que en las targes nadalenques de solidaritat també ni has posat!!! jajaja!!!
Petons
Miriam

Jana Garcia ha dit...

Que xulo!!!! últimament estas sueper activa eh? jejejeje aprofita-hotant com puguis!!!
Petons!

Marta ha dit...

Que cucada de mini !!!

Supertierno, me encanta.

Sílvia Scrapbloc ha dit...

El trobo preciós!
Una abraçada. Sílvia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails