24/1/12

Receptari

L'últim regal handmade d'aquests reis un receptari per la meva germana.

 
La caixa que fa d'estructura ja venia feta, l'he forrat amb papers que tenia guardats de Basic Grey de la col·lecció Nook & Pantry.
(podeu veure tots els projectes de receptari a l'etiqueta de la barra lateral)

 
L'últim receptari que vaig fer se'n va enamorar i em va dir que en volia un amb aquests papers.
Ara la feinada serà omplir totes les fitxes i lo més important, començar a fer els plats!!!

El format és diferent dels anteriors ja que no està enquadernat tipus llibreta sinó que està estructurat en fitxes. Hi ha diversos apartats per tenir-ho tot ben ordenat.
 
 





5 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo acabo de fer un que m'han encarregat i també he fet servir fitxes.

Petons!


Charo

gigi et moi ha dit...

M'encanten aquests arxivadors verds!!! són els de tota la vida! segur que els resultat és genial.

TXELL ha dit...

Quina monada de papers!! Ala, ara ja pot omplir el fitxer de receptes!! Jejeje

Jana Garcia ha dit...

Molt xulo i complet!!! segur que li ha agradat molt i li treu molt de profit

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Això és un senyor regal!
Petons. Sílvia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails