24/3/12

va de blogs



Gràcies a la Len, la Irina, la Jana, la Raquel i la Marta!!!

Es un premi que es dona als blocaires que tenen menys de 200 seguidors per donar-los a conèixer més. Ara he d'escollir a 5 dels meus blocaires preferits que reuneixin aquestes condicions i donar-los el premi. Un cop el rebin, ells hauran d'escriure un post sobre aquest premi, enllaçar-lo amb el blog que te l'ha donat i donar el premi a 5 dels seus blocaires preferits que tinguin menys de 200 seguidors.

Aquí va la meva llista:
  • La Carmen (Scrapate con Carmen)
  • La Esther (Scrapagrapats)
  • La  Leti (Gigi et moi)
  • La Carol (Estar d'Àngels)
  • La Gina (Temps d'Scrap)

També aprofito per comentar-vos una iniciativa molt maca que proposa el blog Retos de tarjetas. Estan recollint targetes pel dia de Sant Jordi per una iniciativa solidària. Tota la info aquí.

3 comentaris:

Carol ha dit...

Gracies pel premi, m'agradat molt que pensasis amb jo.
Ara faré zapping per veure els altres.
La setmana passada na Marbel m'ho va donar i ja vaig posar sis blogs mes.
Gracies un altre vegada.
Besitos guapa.

gigi et moi ha dit...

Gràcies nina!!! Ja el vaig publicar però tant se val, el que compta és que has pensat en mí!!!
T'ha agradat la iniciativa dels nens??? Està anant molt bé Anna, hores d'ara ja portem 54!!! Què bé!!
Be bonica, vaig a veure les cosetes que has anat publicant darrement. Un mega-abraçada!!!

Esther i Carla ha dit...

Moltíssimes gràcies Marta!!! Quin honor que hagis pensat en mi!!!! Petonets

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails