12/7/13

va d'etiquetes....

Quan faig algún regal, aprofito per "colar algo d'scrap" ja sigui en forma d'etiquetes o bé una targeta.



Doncs bé, aprofitant que quan baixo a Barcelona vinc acompanyada de kilos de formatge, he afegit una etiqueta per escriure darrere una dedicatòria.


I la meva sorpresa és que la meva iaia que és una manetes amb les manualitats, em va ensenyar una postal que havia fet per un nadó, i com que ella sempre té retalls de roba i ho aprofita tot, ho havia afegit. (jo li vaig donar el meu toc amb el masking tape de color rosa)



És una artista!! Ara ja sé d'on em ve la passió de guardar-ho tot...jejeje

Per cert, sabeu que el formatge Gruyere NO té forats!! és l'Emmental.....

Aquest formatge no es ven al supermercat, és fet pels pares d'una companya de feina que són ramaders, tenen vaques i fan ells mateixos el formatge, és boniiiiiissim!! jejeje

2 comentaris:

Jana Garcia ha dit...

I tota le vida enganyats pensat que era el gruyère el dels forats.... jejeje molt xulis les tarjetes....aquest màsquing.... del natura potser?

TXELL ha dit...

jaja Anna, això és regalar formatge amb estil ! ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails