16/10/13

De casament! i un tutorial fàcil, fàcil.

Per mi avui és dimarts....aiiix quin lio porto resulta que aquí Suïssa ara tenim 2 setmanes de vacances escolars!
Aixi, que avui dimecres us presento el LO d'un dia molt especial per l'Ada i el Xavi.

Ja sabeu que porto un retard amb l'àlbum Aventura...sobre 1any!! Així que per a que us feu una idea, el casament va ser el 1er d'Agost del 2012.


La garlanda que he utilitzat és comprada, de la marca BasicGrey, ja vaig fer servir una altra del pack fa un temps.... la podeu veure aquí.

Així que m'he dit, no guanyarem per garlandes i això té pinta de no ser molt complicat i resultón, així que mans a la obra!
Aprofito aquest LO per ensenyar-vos un mini tutorial,  és molt senzill i es fa amb 5 minuts!
M'agraden molt aquestes garlandes, per decorar o per qualsevol celebració.


Només necessites un troquel de forma (jo he utilitzat un de rodones) i la màquina de cosir. Però es pot fer amb qualsevol forma, estrelles, galetes, banderoles...

a Internet n'hi ha molts exemples, us en deixo amb una mostra:

Guirlande en papier DIY
vist aquí.

(vist aquí de la Laura del blog de coses).
O bé una idea pels que comencen a preparar el Nadal, una garlanda per fer el calendari d'advent:
Simple and adorable DIY advent garland with free printable stickers
Vist aquí

2 comentaris:

Jana Garcia ha dit...

M'encanta la pàgina, és xulíssima! dos setmanes de vacances... jot ambé vull!!!!

Marbel ha dit...

Molt bonica la pàgina i les idees!! Petons.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails