8/4/15

Bossa de Ganxet

Ja arriba l'estiu i ve de gust sortir a passejar vora el llac, i fer picnic!

Aquí Suïssa és molt típic fer barbacoes a la gespa, (d'usar i tirar) són molt pràctiques!
Però si ja ets un expert, (o un habitual) portes la teva de casa.

És ideal per quedar amb els amics i disfrutar d'una bona estona a l'aire lliure.

Aquesta vegada, he afegit la meva bossa moniiiiissima de la muerte al pack picnic:

Tot va començar fa un temps, que vaig fer un taller amb la Leire a Duduà i vam aprendre a fer "el punto de red"... és molt fàcil i a més pots afegir un dibuix (jugant a omplir o no els forats).

Després de fer el curs em vaig animar, i seguint el patró de ganchitos vaig fer aquesta bossa:




1 comentari:

Cristina ha dit...

Que guapa!!
Jo en vull una, però d'un altre color....
La teva fan number uan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails