9/12/09

mini-àlbum petits somnis

Ja s'acosta el nadal, i estem tots enfeinats fent regals, felicitacions... de moment, no tinc molt de temps, us ensenyo un mini-àlbum fet amb el tutorial de la cristina (mira el foro de paraiso de papel per veure el pas a pas) per el 1er nebot que ja té 10 mesos!!!
És molt rialler i la mar de simpàtic i no m'he pogut resistir fer-li un mini per als pares.
Els papers són de Cosmo Cricket de la col·lecció de Boyfriend (el regal de l'Àurea dóna per molt!!)
i els chipboards són de la col·lecció Earth Love.

He afegit un mini sobre, i al estirar surt una altra foto, que no em podia oblidar, i es que tant petit i ja és del Barça!!!
No ho hauria pogut fer sense la col·laboració de la Irene, gràcies per les fotos !!!   Aaaah i un altre any no t'escapes i vens amb mi a creativa no pots faltar!
Aquesta última foto, és de la part de darrere, no trobeu que és una monada??? jjeeje
Apa, fins la propera !!

11 comentaris:

Cristina - Laucris ha dit...

Precioso mini album ¡¡¡¡

Y que bien te lo devistes de pasar en la Feria, haber si para el proximo año .....

Un saludo.

Yolanda ha dit...

T´ha quedat xulíssim!!!!!!!!! jo ho tic pendent... com tants altres..jeje

Unknown ha dit...

Que maco el nebot... i el mini!! Vaig a fer un cop d'ull al tutorial a veure si m'animo, encara que també vaig justa de temps, jejeje.

Petons!!

Cristina ha dit...

Qué chulo te ha quedado!!
Y el niño guapísimo!
Me alegro de que te haya gustado hacerlo.
Por cierto, los adornitos de fieltro de flikr son hecho por ti?
Me encantan!!
Besos.

Jana Garcia ha dit...

Que chulo Anna, realment el mini és molt atractiu...el tinc a la llista de pendents...però es tan llarga aquesta llista!!!! i el nebot una monada....jo al maig seré també tieta "primeriza" i ja estic pensat quin superàlbum faré!!! jajaja
tenim pendent el cafè.....

irene ha dit...

Annaaaaa!!!

Super mono el àlbum! està curradisim eeh! i ademés amb un munt de fotos i és molt original això que s'obri d'aquesta manera :) M'encanta la foto que surt amb un mocador lila, la del darrera ajajja

Simplement genial.

Avere si l'any vinent puc vindre amb tu a la fira perquè en tenia ganes, però tinc una agenda social una mica ampla xD

Laura ha dit...

és maquíssim! el nen i el mini
gràcies pel comentari, m'ha fet molta il·lusió :)
apa, a seguir pensant idees per regalar aquest nadal! :)

Anna ha dit...

Moltes gràcies a totes pels comentaris!!
Si Cris, els animalets de feltre és el primer que vaig començar a fer, abans de l'scrap. Per això els 2 primers àlbums tenen detalls amb feltre i ganxet.
Irene la foto del mocador,és boniiisiima, poooobre és tant bo que s'ho deixa fer tot!!! mira quina carona fa de no haber trencat mai cap plat....

Eva ha dit...

Que ricooo! me encanta

Sílvia Scrapbloc ha dit...

El mini és molt bonic però... el nen encara més!!
Salutacions. Sílvia

Irene ha dit...

Anna!! Soc Irene, la del taller de Creativa amb Ana Manzana. M'acabe de donar conter que ja havia visitat el teu blog abans de coneixer't! jeje. Què treballs més xulos! Un beset

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails