30/12/10

Finals d'any, l'última entrada, i com sempre: l'amic invisible!!
Quants en feu 1, 2, 3 ??? quan et diuen vinga aquest any si, i penses uuuuuuuufff anem a fer la ruta pels xinos, todo a 100.... perquè clar el pressupost és mooolt limitat.

Busques algo baratet, però resulton, i la cosa es complica...

Així que ja fa uns anys que amb 5 amigues vam decidir que fariem un amic invisible especial, tot havia de ser fet a mà. La data, el 28 de desembre.
Tot s'hi val mentre estigui fet a mà i amb molt de carinyu. Des d'un bikini fet amb ossets de gominoles, a gorros, bolsos i bufandes fetes amb mitja, monaderos, sabons, calendaris, el joc del tabú, àlbums d'scrap.....




Aquest any vaig fer el mini amigues (el del concurs Scrapbloc) i ara ja us puc ensenyar l'interior.
La part de l'esquerra té unes pestanyetes amb el nom de cadascú i a cada pàgina vaig buscar el significat dels noms. I em va sorpendre, perquè l'encerta bastant!

Així que vaig escriure com ens definia segons el nom.
També vaig posar uns dibuixos que són el nom en egipci.







I l'altre apartat: com som realment? me'l guardo,  està ple de fotos en que se'ns pilla in fraganti!! jjjjejejeee

L'any passat va tenir molt d'èxit el mini faces així que vaig decidir fer un petit regalet a cadascuna.
I aquí tenim un exèrcit de faces!!
Com que el format és molt petit, només porta un pinwheels i una cinta amb boletes que m'encanta!



Bon any nou!!!

2 comentaris:

Isa ha dit...

Hola Anna,
Que bonita la portada de tu MA, me encanta el maniqui !! Me parece muy original y que sepas que aunque no te escriba comentarios en todas las entradas te sigo de cerca ehh ?? :P

Que pases felices fiestas y tengas buena entrada de Año !!

Besitos, Isa

Pin Aprils! ha dit...

anaaaaaaaaaaaaaaa!!!

ai kina il.lusió més graaaaaaaan!! el blog i les teves coseteeeeeeeees!!! m'ha fet molta gràcia ! ;) no et lliures d'una publicació al blog he!!!!

passa una bona entrada d'any ;) i fes bondat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails