16/3/11

àlbum índia Karine (part 2)

I la segona part de l'àlbum de la Karine.
Gran part del viatge va ser de ruta, vam viatjar gairebé sempre amb tren (sleeping class) durant la nit i al aixecar-nos l'endemà ja estavem a la nova ciutat. També vam viatjar en autobús (les carreteres són bastant precàries i per desplaçaments llargs el millor és la xarxa ferroviària) i un vol intern per anar del sud al nord.

Durant l'estada vam tenir ocasió de veure moltes coses i em vaig fixar sobretot amb les "activitats manuals". Vam visitar una "fàbrica" de "beedies" el tabac que ells fumen. Era un local hi havien unes 6-8 persones assentades al terra i treballaven en cadena. No usen paper ni filtre, els emboliquen amb una fulla i ho enrollen amb un fil. Després ho deixen assecar al sol. Tot a càmera super ràpida!!
També vam veure com feien l'incens i vam provar de fer-ho, però ens va quedar un "xurro" molt gros....
i ho deixen assecar al sol uns dies.

I les coses més quotidianes com rentar la roba al riu amb cendres.
Quan vam visitar el silk markt triaves una tela i et podien fer un sari a mida en unes hores. O a Kochin anaves a comprar peix al mercat i tu mateix el portaves a un restaurant (el que triessis) i te'l cuinaven al teu gust.

Sense parlar del massatge ayurvèdic, espectacular. Els segells de fusta tallats a mà també són un bon exemple. Vam apendre a valorar més les coses, perquè a vegades fins que no veus la feina que hi ha darrere no te n'adones. I també veus que l'alimentació és més sana, sense conservants ni additius.
Un dia vam menjar a un Mc Donald's a Delhi (cansats de tantes salses i tant picant) i l'hamburguesa era vegetal!

L'índia és el país més divers culturalment i lingüísticament del món, per a que us feu una idea, hi ha 21 llengües oficials i fins a 1652 dialectes. També conviuen moltes religions entre elles l'hinduisme, budisme, cristianisme, islam, judaisme, entre altres. Un dels exemples és el Taj Mahal que va ser construit entre el 1631 i 1654 i combina elements d'estil islàmic, persa, indi i turc.
Està contruït als peus de la ciutat d'Agra. Realment em vaig quedar impressionada és preciós, tot fet de marbre blanc i amb tants detalls de pedres semiprecioses.

Passejant per les platges de Goa vam descobrir la shiva stone face (a la platja de vagator) està esculpida la cara del Déu Shiva. (si us hi fixeu bé, són dues pàgines juntes)

I per acabar amb el " the best of "un petit tast del que més em va agradar.

Moltíssimes gràcies pels comentaris!!!

Montse Espinosa ha dit...

Impressionant!

Unknown ha dit...

No sé dir-te que m'agrada més si l'album o les fotos.... quina embeja!!

Carol ha dit...

Quina passada de viatge i quina passada d'album.
Precios.

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Al nivell de la primera part. Impressionant! I la crònica, insuperable!
Gràcies!Sílvia

Helena ha dit...

Hola! acabo de descovrir el teu blog!! aquest àlbum de la India m'ha agradat molt, els records d'aquell país... et seguiré!
Helena

Unknown ha dit...

t'ha quedat preciós Anna!!!
petonets

anna gs ha dit...

Es GENIAL !!!
L´album, les fotos, el viatge ....IMPRESSIONANT !!!
Enhorabona pel teu treball i gracies per compartir.