6/7/11

àlbum primavera

Estic molt orgullosa, perquè feia molt de temps que em rondava pel cap fer una estructura d'àlbum i al principi volia fer-ho amb canvas autoadhesiu però no l'he trobat, i em vaig empescar una altra cosa.

Està fet amb cartró gruixut, fent unes incisions per marcar la forma i tot forrat amb uns papers que em van enamorar de la Donna Salazar de la col·lecció Spring is Bloom.


Vaig afegir una tanca de maya road, per dins un sobre fet amb paper kraft i totes les pàgines interiors desestructurades (semblen poques, però n'hi ha unes 20) està tot lligat amb un cordill.

Ja té destinatària, d'aquí uns dies el rebrà....m'ha agradat molt fer-lo i segur que repetiré.

13 comentaris:

lleidatana ha dit...

m'encante el tancador aquest amb la palmereta! i de fet... m'agrada tot en generaal! :)))) ja veig que a tu la creativitat no se t'acaba!!!

Leire ha dit...

Qué original!!! me gusta mucho ;)

Tres somnis ha dit...

Quina cucada! esta super currar. Per cert si alguna vegada troves canvas autoadhesiu m'ho fàs saber!
Petons reina
Miriam

Silvia Segura ha dit...

T' ha quedat maquíssim i els papers una preciositat.

Sílvia Scrapbloc ha dit...

En pots estar molt d'rgullosa perquè és preciós!
Petons. Sílvia
PD: Això que comentes no és l'sticky canvas de la Claudine Hellmut?

Len ha dit...

T'ha quedat super maco! i els papers...no m'estranya que t'enamoressin...són preciosos!
Felicitats!!!
una abraçada
Helena

Elena ha dit...

Mooooolt xulo! i quina currada! felicitats!
Ptns

Carol ha dit...

Es precios, m'encanta.
Besitos guapa.

gigi et moi ha dit...

Quina estructura més ben feta, saps que? he hagut d'ampliar la foto perque pensava que havíes fet servir roba texana de debó pel llom de l'album, són genials aquests papers. Un petonicu!!!

Jana Garcia ha dit...

Nena quin super àlbum. és una currada i a mooooolt xulo!!!

Gina de Swert ha dit...

Guapa molt xulo eh!!Aviam quan fem una quedada!!besitos

Anna ha dit...

Gràcies noies pels comentaris, em fan molt feliç!!!!!!
si sílvia crec que és de la claudine Hellmouth!!

Raquel ha dit...

Quina monada de mini!!! M'encanten els papers.

Petonets

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails