2/1/12

kit 2012

Any nou, vida nova ??

Comencem amb els nous propòsits, l'any passat em vaig sumar a la iniciativa de la Mireia Sala, el repte 52 Q i vaig anar tirant però després d'una llarga pausa el tinc aparcat a la meitat. El tinc ben a la vista, i tinc en ment tornar a posar-m'hi, i anar intercal·lant-l'ho amb els altres projectes.....

Però per acabar l'any no podia faltar els típics amics invisibles, amb unes amigues ben artistes!!
Cada 28 de desembre tenim una cita, soparet i després regal handmade!!


Per arrancar amb bon peu aquest any he fet un kit del 2012:

Una caixa forrada amb paper amb la tècnica de decoupage.
A l'interior un tag on explica el que hi ha a dins:











" Per començar bé el 2012.... Necessites una mica:
- d'amor
- màgia
- projectes que t'il·lusionin
- un xic d'organització!
- i sobretot endolcir el dia a dia. "

Una frase per cada regalet!! un calendari fet amb les imatges d'aquí, unes espelmetes tunejades amb uns tapes, una llibreteta de notes, una magdalena i alguna coseta més! ;)

Ja teniu a punt els vostres calendaris????? En breu un parell més, ideals per regalar!

2 comentaris:

gigi et moi ha dit...

Ummmmm! quin kit més complert! magdalena per compartir a la llum de les espelmes el día indicat en el calendari i ben anotat a la llibreta! jejejeje, és xul.líssim Anna! Petóoo

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Una idea genial!! Quin bon regal!
Petons. Sílvia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails