15/1/11

52 Q-dos

Quins són els teus dibuixos animats preferits?

mmmm difícil pregunta, n'hi ha uns quants: els barrufets, bola de drac, el Doraemon, però sens dubte un dels millors, l'Arale! i les històries del Dr. Slump genials.

No he volgut imprimir una simple foto en blanc i negre de l'Arale i el que he fet és transferir-la al paper, bé si d'una manera una mica cutre, ja que ho he fet des de la impressora de casa, i la de tinta no és la indicada.

I la "caca", imprescindible en el dia a dia de l'Arale.... està feta amb feltre.


No havia provat mai aquesta tècnica i m'ha agradat molt, malgrat el resultat no m'acava de convèncer, però es pot millorar. Es tracta d'agafar una imatge (si pot ser impresa en làser) tenir en compte que s'ha d'imprimir girant la imatge com si fos un mirall per a que surtin les lletres i la forma correcta.
Retallar el dibuix que t'interessi i escampar per damunt gel medium (una cola blanca) enganxar on la vulguis transferir i deixar assecar. (apretant bé per a treure l'excedent de cola)
Quan estigui ben sec amb el dit mullat amb aigua anar passant per damunt la imatge i anar fent "pelotillas" a poc a poc vas retirant el paper i et queda la imatge.

Us deixo un video  i així us acabeu de fer a la idea!



No oblideu passar pel flickr per veure totes les creacions!

7 comentaris:

Elena ha dit...

L'Arale és genial! i també la tècnica de les transferències! la caca és una monada!! ;)
ptns!

Unknown ha dit...

Anna, t'ha quedat genial i la cacona... IMPRESSIONAT!!
per cert, a mi també sempre m'ha agrada molt

fins aviat OIO!!!

Jana Garcia ha dit...

A la ciutat del pingüí hi ha molt per fer!!!!! oyo!

Raquel ha dit...

Aralé Chan com ja sabeu és el meu nom tin tin tin.... Amb aquesta vaig riure moltíssim.

M'agrada molt.

Tres somnis ha dit...

Gracies per la técnica!!! l'aplicaré segur en algún lloc!. L'arale genial!
Petonasos reina
Miriam

Alícia ha dit...

t'ha quedat molt divertit aquest tag! i gràcies per compartir idees i videos!!!!!!

Gemma ha dit...

Ja t'he trobat!
Quines coses més maques que fas, Anna.

M'ha agradat que posessis el vídeo perquè així podré aprendre la tècnica.

Ja t'aniré visitant...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails