28/1/11

52Q-quatre

Acabem la setmana amb un nou repte 52Q.

Qui són les teves muses??
M'inspiro en moltes coses, i normalment en faig un mix, m'agrada l'estil de la Donna Downey (a qui no!!) però també la Céline Navarro,  la Jennifer McGuire, la Karine Cazenave, Tim Holtz...
Totes tenen el comú denominador que utilitzen colors vius i que sovint pengen tutos o videos.

Aquesta setmana m'he inspirat amb la Donna Downey en fer la gàbia i amb el fons de la Jennifer Mcguire.



La Jennifer McGuire, sovint per fer el fons, utilitza tinta distress de varis colors i desprès estampa un segell gran amb emboss transparent i torna a distressar amb una tinta tot el conjunt.

Com que no tenia un segell gran he fet amb una plantilla d'embossing el relleu i per damunt he passat el distress. I l'ocellet no m'acabava d'agradar així que l'he canviat per un mussol! jejjee
I al lateral la paraula Create.

Si voleu apendre a fer la gàbia, us deixo amb el video tutorial de la Donna Downey i els seus inspiration wednesday.

5 comentaris:

Elena ha dit...

Preciós i molt inspirador! m'encanta cóm t'ha quedat la gàbia.
Ptns!

Alícia ha dit...

quina monada! sobretot la gàbia i el mussolet! un*

Jana Garcia ha dit...

m'encanta la gàbia!!! és superoriginal...i per fer-la has de tenir traça! m'agrada molt el tag!

Raquel ha dit...

Guauuuuu !!! Quina monada m'encanta la gàbia !!!

Petonets

Unknown ha dit...

T'ha quedat preciós, gràcies pel teu comentari al meu bloc. Ara ja ens tenim fitxades ;-)
Petonets,
Sònia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails