28/2/13

{entreARTistes} BCN

Aquesta entrada, fa mooolt temps que la tinc pendent, i la he anat postposant... l'he fet a trossets a estones al tren, i la tenia guardada fins que ara que recomenço amb l'scrap i ja estic mig instal·lada us mostro la meva petita crònica del cap de setmana 19-20 de maig de la mà de Cromatismes de l'atelier {entreARTistes} a Barcelona!!!

Uffff gairebé un any més tard!!!! Sóc un desastre.... però millor tard, que mai....
Com ja us he comentat, porto una temporada fora de casa i dedicada exclusivament amb la feina... Realment tinc unes ganes enormes de posar-me a scrapejar però logísticament és bastant complicat!!
El cap de setmana d'scrap va començar amb molt bones vibracions, teniem x davant 48h i 2àlbums + 3LO per fer!!!




Ja portavem dies amb el rumrum del compte enrere, per fi s'acostava el cap de setmana, i per mi encara va ser més especial perquè venia expressament de Suïssa que és on estic ara vivint! Així que maleta i a Barcelona falta gent!!

Les profes estupendes, per fi vaig conèixer la Céline Navarro és la bomba!! Jjjajja
una noia super senzilla i divertidissima. La Karine Cazenave ja havia fet un parell de cursos amb ella (mira aqui) és la mar de simpatica, una miqueta més tímida, i amb un gust exquisit. Realment fan una parella genial.


Vaig disfrutar moltissim de la trobada, estava tot molt ben montat (amenitzat amb un super esmorzar, gràcies Àurea i Mir!)
Vam passar molts moments d'estrès i d'altres amb molt bon rotllo, cares conegudes i d'altres de noves!!


I la foto que no podia faltar amb les artistes i la Jana.
Demà primer àlbum acabat!!!

Bonne journée!!!

4 comentaris:

luna ha dit...

jajajjajjaja... fa un munt de temps!!! però m'encanta que ho pengis ara xq hagi podem recordar-ho :-)
va ser genial!!!!
petonets

Raquel ha dit...

Ainss quins records!!! Va estar genial!!I tu sort que tens l'àlbum acabat, el meu està sense acabar i no sé quan li tocarà pobret jejejeje.

Quines ganes de veure el teu.

Petonets,

TXELL ha dit...

Doncs jo ni hi era... pero s'intueix el "bon rotllo" i la creativitat a la primera!! Quina enveja... jo no tinc temps!!

Anna ha dit...

jjejee potser hauria de canviar el títol i posar: t'en enrecordes de.....
Ànims Raquel !!! més val tard que mai.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails