4/2/13

kit contre le rhume

Un mini post en honor al gran proagonista d'aquest mes, le rhume (el refredat).

Desprès de ser una de les moltes víctimes, com no pot ser en aquesta temporada (diga-li encostipat, grip, mocs, faringitis, tos, sinusitis...)


Us deixo amb la meva recepta particular: le kit contre le rhume

- Suc de taronja natural
- Infusió de jengibre amb llimona i mel (a prendre durant tot el dia): fer bullir trossos de jengibre sense la pell durant uns 5 minuts, afegir suc de llimona i 1 cullerada de mel.

Menció especial pel gran desconegut, el jengibre: amb propietats digestives, és un gran antibacterià natural. També té un efecte antiinflamatori i analgèsic.

Fàcil no?
Aquest és el kit que vaig regalar al meu veí, un asturià molt simpàtic que està una mica fotudet, espero que això l'ajudi una miqueta!

Atenció les persones amb acidesa, gastritis o hernia de hiato, s'ha de substituir el jengibre per la cúrcuma (amb propietats similars al jengibre) La cúrcuma és un bon aliat per protegir l'estòmac, és antioxidant, antial·lèrgic,  purifica la sang i com el jengibre té un efecte anti-bacterià natural. 

A disfrutar de l'hivern!

3 comentaris:

Sònia ha dit...

Hola Anna, et convido a visitar el meu bloc habitaciotaronja.blogspot.com on hi trobaràs un regalet ;)
Gràcies per la recepta i recupera't aviat!!

Cristina ha dit...

Ja veig que la meva scrap preferida torna a estar en forma. i parlant d'això precisament, el remei que dones es molt apropiat, sobretot com a preventiu, perquè jo faig cada dia, però amb jengibre sec, ja ho saps i encara no m'he encostipat.
Espero que tu ja deus haver superat el refredat oi??
Petonets de la teva fan number uan

TXELL ha dit...

Doncs jo fa dues setmanes que arrossego mocs, però és que el gingebre no el puc ni veure :-( Hauré de fer un esforç extra, a veure si faig net!!

http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails