27/1/12

de tapes i scrap!



Fa uns dies vam fer un soparet a casa a base de tapeo!








Les banderetes són molt senzilles, una mica de masking tape i algunes porten una enganxina (d'aquelles del xino i no saps mai que fer-ne)

Bon profit!!

24/1/12

Receptari

L'últim regal handmade d'aquests reis un receptari per la meva germana.

 
La caixa que fa d'estructura ja venia feta, l'he forrat amb papers que tenia guardats de Basic Grey de la col·lecció Nook & Pantry.
(podeu veure tots els projectes de receptari a l'etiqueta de la barra lateral)

 
L'últim receptari que vaig fer se'n va enamorar i em va dir que en volia un amb aquests papers.
Ara la feinada serà omplir totes les fitxes i lo més important, començar a fer els plats!!!

El format és diferent dels anteriors ja que no està enquadernat tipus llibreta sinó que està estructurat en fitxes. Hi ha diversos apartats per tenir-ho tot ben ordenat.
 
 





16/1/12

regal scrapero

un altre regal scrapero fet per aquestes festes, és el famós: val per......
Vaig usar un tutorial de l'Elena, per fer la minitargeta i a l'interior unes entrades de teatre.


I ja només queda un regalet per ensenyar-vos d'aquestes festes, però amb les presses, se'm va oblidar fer fotos així que tardaré uns dies...

14/1/12

Owl Calendars!!


Un dels regals estrella dels Nadals són els calendaris de mussols.

En faig una parell i els regalo a les iaies que estan encantades.
De fet, amb lo que va d'any ja en porto fets 3!! ja que un el vaig afegir en el kit de 2012 com a regal de l'amic invisible.

Aquest any ja me'l reclamaven, i em fa especial il·lusió que els sigui útil.

L'únic que modifico és el calendari, ja que en el format original la setmana comença en diumenge i es farien un embolic.


Us mostro dues imatges de les pàgines interiors. L'estructura és la mateixa que l'any passat, la podeu veure aquí.

5/1/12

La taula ben parada!!


Vaig fer uns detallets per decorar la taula aquestes festes, una bosseta de paper amb una mini etiqueta amb el nom de cadascú i així tots sabiem on ens haviem de sentar.

Al final com sempre comença el joc de les cadires, perquè cadascú s'asseu alla on més li convé.....
A l'interior un petit detallet dolç.

L'estructura de la caixa és una cartulina blava i retallada amb un troquel per la Big Shot (thank you Gina!!!!!!!!) i per decorar-lo vaig usar varies màscares caseres i sprai tipus colorwash.

2/1/12

kit 2012

Any nou, vida nova ??

Comencem amb els nous propòsits, l'any passat em vaig sumar a la iniciativa de la Mireia Sala, el repte 52 Q i vaig anar tirant però després d'una llarga pausa el tinc aparcat a la meitat. El tinc ben a la vista, i tinc en ment tornar a posar-m'hi, i anar intercal·lant-l'ho amb els altres projectes.....

Però per acabar l'any no podia faltar els típics amics invisibles, amb unes amigues ben artistes!!
Cada 28 de desembre tenim una cita, soparet i després regal handmade!!


Per arrancar amb bon peu aquest any he fet un kit del 2012:

Una caixa forrada amb paper amb la tècnica de decoupage.
A l'interior un tag on explica el que hi ha a dins:











" Per començar bé el 2012.... Necessites una mica:
- d'amor
- màgia
- projectes que t'il·lusionin
- un xic d'organització!
- i sobretot endolcir el dia a dia. "

Una frase per cada regalet!! un calendari fet amb les imatges d'aquí, unes espelmetes tunejades amb uns tapes, una llibreteta de notes, una magdalena i alguna coseta més! ;)

Ja teniu a punt els vostres calendaris????? En breu un parell més, ideals per regalar!

24/12/11

últimes postals del 2011


I ara si, ja estan totes les postals entregades, aquestes són les últimes:

A la portada un arbret fet enrotllant fulles d'un llibre vell esgrogueït.
La galeta i la rodona són els journal tags de Maya Road. Les flors del grèbol són una rodona enrollada i tota la portada cosida amb fil de bramant.


A l'interior he fet unes banderoles amb el mateix fil i masking tape variat. I la foto en color sèpia i el marc blanc tipus polaroid fet amb feltre.


Molt Bones Festes a tothom,
I ara si que fins l'any que vé!!!

20/12/11

postals de Nadal 2011


Per fi m'he posat les piles, i aquest any també enviaré les postals de Nadal.
Arribaran justet de temps, n'hi ha que estan de camí i alguna que ja ha arribat i tot!!

Com ja he comentat alguna vegada, no m'acaben d'agradar els papers amb els motius tradicionals del Nadal, enguany he triat uns papers d'Echo Park de la col·lecció Victoria Gardens que porten els colors de Nadal: vermell, verd i blanc.







Combinats amb els masking tapes,  m'encanten!!! i el cartellet de Bon Nadal.

En dues d'elles també porten la flor de Nadal que he fet aquest any, (podeu veure el tuto aquí)
I unes enganxines de la col·lecció de l'any passat Jovial de Basic Grey.



I com que els papers són a doble cara, al revers de les targetes també està decorat, i hi ha espai per escriure el missatge.

11/12/11

mini tardor

Estic una mica vaga, ho reconec. La veritat és que em fa mandra fer les postals d'aquest any, ja fa temps que li dono voltes i cada cop el temps se'm tira a més a sobre.....


En fi, he fet un àlbum que entregarem la setmana vinent a una noia molt maca, està ambientat en l'època de la tardor (ja que és una fan dels bolets) i he utilitzat varis papers i retalls que tenia.
Tant la portada com la contraportada són forrades amb una tela de xampinyons.
I mooooltes fulles de tots colors.


Una manera fantàstica per fer un collage d'aquests trocets de papers que no vols tirar mai, és cosir-los amb la màquina en forma de zig-zag. M'encanta el resultat. Per darrere una mica de masking tape per a que no es vegi el revers del cosit i ja està!

Al final de l'àlbum no hi podia faltar un sobre de paper kraft per posar-hi alguna coseta dins i els meus mussolets!!


S'endurà un bon record de part de tots.

16/11/11

postals solidàries de Nadal

Ja s'acosten les dates nadalenques, hem passat la fira Creativa i aquestes són les postals solidàries que he fet per FEM SCRAP. Una iniciativa molt maca, on envien les postals a una associació o entitat.


Com no podien ser, fidels al meu estil colorintxi!! jejeee
Els papers no són de nadal, (ja que no m'agraden gaire) així que el primer que vaig pensar va ser en com fer la ponsetia o flor de nadal, que és molt maca.

Les boles estan fetes amb retalls i alguna l'he forrat amb el masking tape de música. He fet un cosit desigual per damunt i ja està, no cal cola!

L'altra postal és d'un paper molt romàntic que porta una mica de purpurina i un ninot de neu ben simpàtic.

Us deixo amb unes imatges per crear aquesta flor, queda estupenda en qualsevol treball!!

Material necessari:
- tisores
- 4 flors de paper (2 grans, 1 mitjana i 1 petita)
- tinta vermella i magenta
- 1 brad groc petit
- 1 palillo
- 2 fulletes verdes
- 1cercle de paper
- cola líquida.

1. Pintem les 4 flors de color vermell
2. Fer un puntet al mig i tallar els pètals.
3. Amb l'ajuda del palillo cargolar els pètals
4. Enganxar un a un cada pètal al cercle. Primer les 2 flors grans, desprès la mitjana i per últim la petita.
5. Quan estigui tota la flor muntada, fer un foradet al mig i passar el brad de color groc.



Encara esteu a temps de fer-ne i enviar-les a l'Espai la Florida de l'Hospitalet.
(mireu tota la informació a l'enllaç de fem scrap)

14/11/11

Creativa 2011

Ja ha passat la fira Creativa, aquest any han estat 4 dies des de dijous a diumenge.

Un espai per passejar, trobar cares conegudes, remenar, comprar, pensar ja ho tinc tot, i tornes a caure....

Foto feta del treball de la Mireia, el meu encara el tinc per acabar...

A la tarda com l'any passat, un taller de kds per deixar volar la creativitat i embrutar-se les mans!!
Un projecte home decor genial. I la millor manera per retrobar o conèixer noies que comparteixen la mateixa passió.(Sara, Leire, Meritxell, Áurea, Mireia, Lis, Cristina, Geles, Carol, Alba, Marian, Laura.....)


I la millor manera d'acabar el dia, amb la supermega trobada de FEM SCRAP!
Que han tornat a deixar el llistó ben alt i hem rigut moltíssim!!!!!!!
Hem fet un marc per posar la foto de totes les scrapers, un pica a pica i després els sortejos, que n'hi havia un munt, però no tinc una flor al pompis com algunes......jjjejjeee


Gràcies a tot l'equip de fem scrap per contagiar-nos tanta energia i ganes de passar-s'ho bé!!
I Alícia, el botó de resina és una monada!!

En fi, que ja esperem la propera l'any que ve, però deixem que es recuperi una mica la butxaca....

10/11/11

FEM FRASES

Abans de la crònica de Creativa i de les postals nadalenques..............


És un encàrrec per una escola, són unes llibretes molt especials de nom FEM FRASES.

Són pensades per a que els nens construeixin frases combinant els adverbis + articles + noms + verbs (estan en infinitiu i s'han de conjugar). I un altre format amb colors i números.




Les fitxes amb els dibuixos i el nom estan plastificades i estan extretes d'aqui. (són una currada d'una mestra d'educació especial).

El format és de 25,5cm x 10cm i les petites de 19cm x 10cm. Enquadernades amb la bind it all i tapes dures de cartró. Estan forrades amb paper de l'Amy Tangerine i de la meva caixa de retalls.
Les dues grans el paper és una tela verda i una flor de la Maica de la primavera.
Per protegir-les una mica més he afegit un plàstic transparent damunt.




He disfrutat molt amb aquest projecte, espero que sigui pràctic i fagin moltes frases!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails