10/11/10

Creativa 2010

No tinc fotos de Creativa d'aquest any, de fet, amb tantes compres, i emocions, se'm van oblidar!!
Però si que us puc ensenyar alguna foto de dissabte a la tarda al taller de kits de somni, i de la trobada de Fem Scrap.
Va ser un dia molt intens, comença el matí fent una cua impressionant per comprar la entrada a creativa, em reuneixo amb la Jana i les seves amigues i per fi entrem! 
Més tard em vaig trobar amb la Sara i la Isareca. A dins la fira, ple de gent, i mirar vinga mirar i compres i més compres!
Passem per moltes botigues, Cromatismes, Blokum, Scraphouse, Toga, Artemio, Azza, Aladine....
M'ho vaig passar molt bé parlant i coneixent gent dels blogs que fins ara coneixia per missatge, i retrobar altres que fa temps que no ens veiem!

Després de dinar, cap al taller de kits de somni.
I com ja es preveia, va ser una passada!!!


Com sempre, ens vam enguarrar, i vam riure molt. L'àlbum no va donar temps a acabar-lo, ja us l'ensenyaré més endavant.... Us deixo amb la portada:
Si teniu oportunitat, val la pena fer-lo!!

També em va agradar conèixer a les noies que feien el taller i venien de lluny, la Leire, la Geles, altres de Menorca,....... i gent que ara que veig les fotos penso ostres si vam estar xerrant i és la noia de tal blog!
Això em va passar al vespre a la trobada de Fem Scrap, fins al final no vaig parlar amb la Alícia, és que a vegades la foto canvia molt!


Les noies de Fem Scrap van organitzar-ho tot molt bé, vam fer un sopar pica a pica  un sorteig de lots i un àlbum molt xulo explicat per la Marisa i l'Elena. Esther, Míriam, Roser i Isabel, quina currada noies!!!! un 10 a tot l'equip!!

Fins a la propera!!

6 comentaris:

Raquel ha dit...

Ostres nena quina sort !!! Vas poder anar-hi als dos !!!!

Alícia ha dit...

ostres tu! és veritat, fins al final no vam poder poder coneixer-nos en persona! però va ser genial parlar ni que fossin un minuts! a la próxima segur no serà tan breu... un petonet*

Leire ha dit...

La pena que siempre se hace tan corto, estuvo genial!! Ves como te tenía localizada, jaja. Besoss

Elena ha dit...

Va estar molt bé! gràcies per venir i fins la propera!
Ptns!

Marta ha dit...

todo el dia scrapeando!!! Vaya maquina.

Y que envidia!!!!

Tres somnis ha dit...

Ets una passada, d'aquell tipus de persona que reflexa energia positiva alla on va!!!
Fins la propera reina!!!
MIriam
Tres somnis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails