29/3/12

caixetes magdalenes

Encara que no tinc gaire temps i que estic bastant enfeinada amb molts preparatius, em feia il·lusió preparar uns petits detallets per la gent que m'estimo.


Vaig pensar per deixar un bon gust de boca, que millor que algo dolç i ben embolicat?
Així que vaig posar fil a l'agulla i vaig fer una comanda a selfpackaging.

El resultat és espectacular, són unes caixetes molt mones que les montes a casa, i només em faltava omplir-les amb unes bones magdalenes i un tag amb el meu correu electrònic perquè sempre que ho vulguin m'escriguin un mail.

El segells són del kit de l'Amy Tangerine de la col·lecció Lovestruck.
Ja feia temps que l'hi tenia l'ull posat, i no m'hi vaig poder resistir!!!


Recepta magdalenes: (per unes 12-15 magdalenes)

Ingredients:
- 2 ous
- 175 gr sucre
- 60 mL llet
- 190 mL oli
- 210 gr farina
- 5gr de llevat
- opcional: canyella, pell ratllada de llimona, perles de xocolata.

Preparació:
Batre els ous a punt de neu i anar afegint el sucre. Anar incorporant la resta d'ingredients a poc a poc, primer l'oli i la llet i després la farina amb el llevat. Quan la massa sigui homogènia pots afegir la canyella i la ratlladura de llimona.
Cobreix la massa amb film transparent i deixa reposar durant 1h o fins l'endemà a la nevera.
Posar la massa en motlles de paper (fins a 3/4 parts) i introdueix-los en motlles de silicona o rígids, perquè la massa conserva l'estructura i pugen millor.
Abans de posar-les al forn, és el moment de posar per damunt les perles de xocolata.
Precalentar el forn al màxim, quan estigui ben calent col·loca les magdalenes i baixa la temperatura a 210ºC. Cou-les durant 15 minuts.

À bientôt!!!


Recepta extreta d'aquí.

15 comentaris:

Isa ha dit...

Que ricas !! Estos regalitos me encantan, pero a mis caderas no tanto .. jaja Te quedó genial !!

Marbel ha dit...

Un bonic de detall, que bona pinta. Un petó.

Len ha dit...

Mmmmmmm! que vagi molt i molt be bonica!!!
Muuuuuuuuuaks ; )

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Ostres, quina passada!! Ens hem de trobar aviat!!! ja, ja
Petons. Sílvia

Sílvia Scrapbloc ha dit...

No havia vist l'entrada anterior, ja veig que no, no ens veurem aviat. Quina pena!! (i no per les magdalenes).
Sort!!!
Petons. Sílvia

Gina de Swert ha dit...

mmmm, m'han encantat. gracies guapi

luna ha dit...

Fantàstica combinació :-)

M'agrada molt q incloguis el link per fer las magdalenes i tb el link de la pagina de pakagin així coneixem coses noves!!

Bona paskua!!

Atelierdetartas ha dit...

Hola, soy Erica de Atelier de Tartas, me encanta las cosas hechas con las manos y cuando se hace todo con tanto capricho. Si tienes tiempo te invito que pase por mi blog:http://atelierdetartas.blogspot.com.es/
Un saludo desde Mallorca.

Fem Scrap ha dit...

desde el equip de Fem Scrap
et volem felicità per els teus treballs .
Que bones las madalenas!!!!!

Unknown ha dit...

Preciós!! Que et vagi molt bé, molta sort!!!

TXELL ha dit...

D'això se'n diu UN DETALLÀS!! Mmmmmmm!

Atelierdetartas ha dit...

Hola, Soy Erica de Atelier de Tartas y tengo un regalito para ti en mi blog:http://www.atelierdetartas.blogspot.com.es/2012/05/mi-cuarto-premio-liebster.html
Espero que te guste. Un fuerte abrazo desde Mallorca.

pepacht ha dit...

!Gracias por laq receta!ME ENCANTA las etiquetas que le pones a todo

Helena ha dit...

mmmmmmmmmm, quina pinta!!
helena

Unknown ha dit...

Hola
Me llamo Carla y tengo un directorio web. Me ha encantado tu sitio! Tienes unos post muy guapos!!. Haces una labor fascinante con tu web. Por ello, me gustaría incluir un enlace de tu sitio en mi directorio. Así mis usuarios podrán visitarte.

Si estás de acuerdo házmelo saber.
PD: mi email es: mendezcarla90@gmail.com
Carla.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails