29/6/14

Ganxet + Scrap

Últimament estic enganxada al ganxet, i si li sumo l'scrap pot sortir algo com això:

Un marc de ganxet fet amb punt baix + un punt ras al voltant.

A l'interior una capa de gesso una màscara amb color turquesa i uns segells estampats amb tinta stazon negre. Uns trossets de washi-tape i el text. (tapat amb el tag)




Primer s'ha de començar per l'interior i quan ja el tinguem decorat es fan els forats amb la crop a dile i es fa el punt de ganxet.



En un marc he fet el forat petit de la crop a dile i l'altre el gran. En cada forat has de fer 5 punts baix i a les cantonades n'has de fer 7 punts baix. Per acabar fes un punt ras a tot el contorn. 

Pots veure el tutorial de ganchitos (a la pestanya de tutorials) per fer el marc de ganxet.


3 comentaris:

Montse ha dit...

Ohhhhhhhhhhh, què maco!!! m'encanta el toc de ganxet!!! de petita la meva àvia va intentar ensenyar-me'n però jo era negada i ara em quedo amb la boca oberta cada vegada que veig treballs que el combinen. Un treball preciós!! petonets

TXELL ha dit...

T'ha quedat moníssim! Jo també vaig fer una postal amb ganxet, però no tena scrap... Per si la vols veure:
http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/2014/03/crochet-postcard-postal-amb-ganxet.html

Raquel Reyes ha dit...

Annaaaa moníssim !!! M'encantaaaa!!! Jo vaig fer una prova i no em va agradar el resultat, crec que vist el teu ho tornaré a provar !!!! A més mira que el verd el trobo un color complicat però aquí queda espectacular !!!

Petonets

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails