17/10/14

Tutorial: marc de ganxet + scrap!

Després de l'estiu, i amb uns mesos de descans del blog començo a ensenyar-vos que he anat fent:

Fa un parell d'entrades us mostrava un quadre que vaig fer, unint 2 de les meves passions que tinc (el ganxet des de fa poc) i l'scrap.

Així que he repetit l'operació per fer-me un quadre per mi, i aprofito per fer-vos un tutorial.


Materials:

- quadrat de cartró (mida 15x15cm)
- crop a dile
- regle + llapis per fer una plantilla en paper amb els forats (més o menys cada 1cm)


- plantilles per estampar (stencils)
- gesso + targeta
- esprais de colors



- Els teus segells preferits: he utilitzat l'atrapasomnis de méli-mélo, i el "carpe diem" de kesi'art.
- tinta stazon negre
- fil + ganxet

Pas a Pas:

Primer de tot, començarem pel fons, i quan estigui ben sec, farem els forats i el cosit:


1. Comencem estampant el gesso amb la targeta al cartró. (capa ben fina sinó s'arrugarà)

2. Amb l'ajuda de les plantilles i l'esprai les fem servir com a màscara.

3. Quan estigui ben sec, o si ets impacient asseca-ho amb el secador d'embossing pots fer els forats amb la plantilla que has fet previament, i després estampar els segells.

4. Al final tries el fil més adient i a cosir! (mira l'entrada anterior per veure com fer el cosit)

et Voilà!


1 comentari:

Montse ha dit...

Ostres!!! què maco t'ha quedat!!! m'havia perdut l'anterior entrada i estic amb la boca oberta. Jo sóc negada pel ganxet però m'encanta el resultat, així que hauré de perdre-li la por! Un petonàs

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails