16/2/11

52Q cinc

Ja m'he retrassat una mica, però em vaig quedar encallada amb la pregunta de l'ATC 5:
Qui és el teu àngel?

I pensant, pensant, no tinc un àngel en concret, en tinc varis i estan aprop meu.
Són totes aquelles persones que em fan la vida més fàcil, divertida, i quan es necessita et donen un cop de mà. Saps que pots confiar amb ells i que alhora també poden comptar amb tu. Ells són els meus àngels.

Potser per això m'ha costat tant, perquè hi són sempre i no te n'adones que són importants, fins que no hi són.



He utilitzat un paper amb un gravat amb feltre en relleu i amb un fons platejat que em semblava molt "angelical". Hi he posat 2 flors a un costat ( jo i la meva parella) i al voltant papallones i alguna marieta que ens acompanyen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails