2/2/11

dia 4. De Ruta per l'Índia

Vaig fent entre projecte i projecte, algunes pàgines de la ruta per l'índia, espero tenir-lo acabat algun dia.
Tinc moltes fotografies, això que vaig fer varies seleccions, però totes tenen quelcom especial.
M'agrada molt com queda 1 única imatge però sinó no acabarem mai, així que n'haig de posar varies en cada pàgina i  amago el journaling en tags, per a que no quedi tant carregat.

4/10/08
Comencem el dia a Pune amb una dutxa d’aigua freda i amb un xampú Sunsilk negre!

Anem a esmorzar a la cafeteria, i iniciem la ruta visitant el mahatma phule market. Al vespre coneixem la mami una dona hindú d’avançada edat que ens vol fer de guia i a canvi ens demana menjar. Els carrers estan decorats i fins hi tot al terra hi ha uns mandales fets amb guix preciosos.



Mentre caminem pels carrerons del casc antic se’ns acosta un home blanc, i s’alegra molt de veure’ns ens explica que fa més de 5 mesos que no veu cap turista. Anem xerrant, xerrant i ens convida a pendre un té al seu pis.

Ens explica que és de Londres, i que ja porta un temps vivint aquí, però que es troba una mica sol. És d’una ONG i està feliç perquè diu que fan moltes coses.

Al cap de poc, comença a ploure amb ganes, però amb moltes ganes!! El monzó!!!



En 10 minuts la tempesta ha escampat, ens despedim d’en Vincent i anem cap a l’estació a les 23h surt el nostre tren direcció Madgaon. Arribarem a les 13.10h

Podeu veure pàgines anteriors del viatge aquí.

8 comentaris:

Tres somnis ha dit...

M'encanta!! pero sobretot com ho expliques!
Petons
Miriam

Jana Garcia ha dit...

ai..... quins records!!!! tinc unes ganes de tornar-hi! jejeje Espero que acabis aviat l'àlbum...m'encanta anar llegint les històries de cada dia!

Montse Espinosa ha dit...

He llegit les teves entrades del viatge a la Índia! Quina passada!!
Petonets

Carmen ha dit...

Quina enveja!!! un viatge a la Índia, com m' agradaria i a la vegada quin respecte! per la cultura, la pobresa, l' impacte visual, però suposo que tens tema per estona per fer scrap, perquè crec que deu ser el país dels sentiments i les emocions.
Una abraçada,
Carmen

Marta ha dit...

Que paginas tan vivas y que viajes!!!!

Elena ha dit...

Et quedarà un peasso àlbum! m'agrada molt anar seguint el teu viatge, gràcies per compartir-ho!

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Quin viatge! Quines fotos!!... quina enveja! ja, ja
Una abraçada. Sílvia

Ana Sanz ha dit...

Hola Anna!

Arribo al teu blog des de l'entrada de la Festa de blocs que va fer la Elena... però com és que no sabia de la teva existencia???????? Ara ja t'he fitxat!!! M'he fet seguidora teva i faig un llaç al meu blog per poder-te seguir i no perdre'm res del que fas!

M'encanten les teves feines! Son creatives, cuidades, diverses (tu també toques moltes tecles! com dic jo!) El feltre, svaroski, decopauge i per si fos poc ...fas un estil de scrap que m'encanta!

He llegit varies de les teves entrades del viatge a l'India... son senzillament captivadores... destilen la màgia del viatje! He disfrutat molt d'elles i espero les següents amb ganes.

Un salutació i fins aviat. Segur!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails