16/2/11

52Q set

Em salto el 52Q sis (estic buscant eslògans). I us presento el número set:
La pregunta, Què t'inspira l'amor?

Malgrat a Catalunya no celebrem el dia de Sant Valentí, ho fem el dia 23 d'abril per Sant Jordi m'he afanyat per tenir-ho a punt per aquesta setmana.




Quan vas fer la pregunta Mireia, de seguida vaig pensar quins papers eren els adequats, són de Pink Paislee de la col·lecció cupido, i el fons són cors petitons. He estampat un segell i una frase de l'Ali Edwards:
"love you and all that you bring to my life everything" i en blau cel el que significa per mi l'amor.
El cor està fet amb fimo.

9 comentaris:

Montse Espinosa ha dit...

Molt bonica! els papers són genials, i el segell una cucada! Ptns

Raquel ha dit...

Molt maca i simpàtica la teva interpretació.

Ens veiem dissabte tarda no ???

Petonets

Marian ha dit...

Muy simpática, chulísima !!!!
Saludos.

Isa ha dit...

Me encanta !! Ese dibujito es super divertido, y los colores, nunca me da por juntar rojo con azul, me da miedecillo .. pero a tí te ha quedado fantástica !!!

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Molt divertida! M'agraden molt els colors i aquest segell és molt xulo.
Una abraçada. Sílvia

Alícia ha dit...

i quina monada!!! i divertida amb el segell i la combinació de papers! un*

Anònim ha dit...

Ostres no sabia k tambe fessis el reto 52!!!
No tinc temps per més!!!!

Marta ha dit...

JOe que bonito!!! Y el sello me encanta. que simpatico.

Mireia Sala ha dit...

Que dolç t'ha quedat !! Els papers maquíssims, i el segell és una monada.
Petonets

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails