20/2/11

Taller Bali amb la Karine Cazenave

Com ja es preveia, el taller d'ahir amb la Karine Cazenave va ser tot un èxit.
És una noia entrenyable, i molt propera.
Aquest àlbum només els papers ja són molt especials, perquè els ha dissenyat ella, però a més a més les fotos són d'un viatge a Bali i són precioses.

L'estructura és com una maleteta, i per dins està compost per 2 llibrets que les pàgines s'entrelliguen.
És una passada !!!!!
I per a que us feu una idea us deixo amb unes fotos i de la feinada que ara tenim per acabar-lo.




És la millor excusa per retrobar-te amb les millors scraperes que no es volen perdre la cita.
Una abraçada a la Jana, la Gina, la Raquel, l'Elena, la Mireia Sala, la Mercè.... a la Rocío per les traduccions i a moltes altres que no vam tenir gaire temps per xerrar.

9 comentaris:

Leire ha dit...

Quiero ver como ha quedado el tuyo, qué envidia ya tengo ganas de un taller sniffff

Carol ha dit...

Quina cosa mes mona, com m'hagues agradat estar amb voltros. Quina enveja.

Elena ha dit...

què bé ens ho vam passar oi?
Ptns!

Montse Espinosa ha dit...

Que somrients! Segur que us ho vareu passar la mar de bé! L'àlbum genial! Ptns

Raquel ha dit...

Ostres sí va estar genial ehh !!! I jo encantadíssima de conèixet en persona !!!

Petonets

Tres somnis ha dit...

Jo vaig anar ahir i va ser genial! La karine es mooolt maca!
Ara feineta per acabar l'álbum a casa!
Petons reina
Miriam

Mireia Sala ha dit...

M'ho vaig passar pipa !! Però encara no sé quines fotos hi posaré !!! jajajaja
Aquest... tardaré a acabar-lo...
Petonets

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Sempre falta temps, oi? L'àlbum és una passada! Ara, a treballar! ja, ja
Sílvia

Jana Garcia ha dit...

Va ser gggggggggggeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaalllllllll!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails