13/2/11

Marta, organització!!

Per fi acabo l'última agenda d'aquest any, amb una mica de retard, però amb 11 mesos per endavant!
Avui la regalaré a la meva germana per a que s'apunti tot el que té que fer.

És bastant grandeta (l'agenda jeje) i està enquadernada amb l'espiral de la bind it all més gran 1 1/4".
Ja que tenia el problema que els forats de l'agenda ja venien fets i no m'anaven gaire bé.

No he volgut posar separadors ni res més, per no fer-la encara més gran, (ja que és una pàgina per dia) per a que tingui espai suficient per escriure.
Només he col·locat una portada i contraportada amb polipropilé per donar-li consistència, i la funda de roba, que m'ha costat lo seu fer-la!


La roba com moltes podeu reconèixer és de l'Ikea i l'he forrat per dins amb una tela negra.
Les butxaquetes de la funda estan fetes a mida per a que entrin perfectament les tapes. I el botó amb la goma elàstica per a que quedi ben lligat.
També he afegit el manifest Holstee que ens va descobrir la Maica i traduir de l'anglès. Per a que cada cop que obris l'agenda vegis el missatge.

6 comentaris:

Jana Garcia ha dit...

molt xula!!! m'encanta el que fas amb roba! queden 6 dies!!!

Elena ha dit...

Nena, és una monada!!! La Marta no tindrà cap excusa per no organitzar-se!
Ptns!

Mireia Sala ha dit...

M'encanta !!
T'ha quedat maquíssima !
I lo del missatge... un punt genial.
Petons

Tres somnis ha dit...

La portado folrada amb tela queda geniallll!!!
Petonasos reina
Miriam

Raquel ha dit...

Molt xula !!! M'encata la roba de la portada.

Petonets,

Sílvia Scrapbloc ha dit...

És fantàstica! Quines tapes!
Una abraçada. Sílvia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails